145951
Książka
W koszyku
Podręcznik do nauczania podstaw marketingu w świetle współczesnej wiedzy i praktyki gospodarowania,napisany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu,ekonomii i studiów menedżerskich.Charakteryzuje się wieloma zaletami merytorycznymi i dydaktycznymi.Ukazuje interdyscyplinarność marketingu,poprzez rozpatrywanie jego reguł na tle zagadnień z ekonomii,historii myśli ekonomicznej,ekonomiki konsumpcji,merchandisingu i finansów,jego związki z zarządzaniem oraz tendencje rozwojowe na świecie.Całokształt problematyki marketingu został logicznie i sekwencyjnie uporządkowany.Przyswojenie treści ułatwia przystępny język,przejrzysta prezentacja zagadnień ogólnych i szczegółowych,przykłady oparte na doświadczeniach polskich przedsiębiorstw,rysunki,tabele oraz indeks rzeczowy.Jednocześnie istnieje możliwość dokonania przez wykładowcę elastycznego wyboru części,rozdziałów,a nawet zagadnień,w zależności od typu uczelni.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81112 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33375 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.633-636
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej