146406
Książka
W koszyku
Książka adresowana jest do studiujących zagadnienia związane z zarządzaniem i marketingiem usług pocztowych i telekomunikacyjnych.Zawiera kompleksowe i rzetelne ujęcie teoretycznych i praktycznych aspektów działania operatorów pocztowych,którzy rozszerzając działalność podstawową o nowe formy aktywności rynkowej muszą dostosować swoje funkcjonowanie do wysoce konkurencyjnych warunków i przyjąć marketing jako podstawową filozofię postępowania.Autor uwzględnia najnowsze osiągnięcia w dziedzinie marketingu:marketing partnerski,clienting,marketing relacji.Omawia również procesy rozwojowe na rynkach usług pocztowych w Polsce i w wybranych państwach członkowskich Unii Europejskiej.Praca została oparta na najnowszych badaniach i literaturze światowej oraz polskiej w tej dziedzinie.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81119 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33378 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej