145951
Książka
W koszyku
Prezentowana książka stanowi świetne interdyscyplinarne studium na temat otwartości w kształceniu nauczycieli. Podjęty temat dotyczy kształcenia pedagogów, ale można go z powodzeniem odnieść do kształcenia w ogóle. Praca składa się z dwóch części: pierwsza część u teoretyczno-przeglądowa u wprowadza w zagadnienie otwartości/zamknięcia, ilustruje różnorodne perspektywy jego pojmowania. Zadaniem drugiej części, będącej prezentacją własnej próby eksperymentalnej Autorki, jest wskazanie na procesualność owej próby (przechodzenie respondentów od myślenia i pojmowania kategorii otwartości w sposób schematyczny do myślenia wielokontekstowego). W pracy można zauważyć silną inspirację myśleniem filozoficznym oraz psychologicznym. Obecne jest także sięganie do kontekstów literackich czy socjologicznych. Adresatami książki oprócz nauczycieli i studentów kierunków pedagogicznych oraz psychologicznych, mogą być Czytelnicy, których w szczególny sposób interesuje złożone zagadnienie otwartości/zamknięcia w: wyrażanych emocjach, kształceniu, ogólnej kondycji człowieka, wzajemnych relacjach, myśleniu i działaniu, komunikacji międzyludzkiej, komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84742 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.347-363
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej