146447
Książka
W koszyku
W książce autorzy przedstawiają swój pogląd na to, jak się zmieni sposób konkurowania w przyszłości. Rozważania rozpoczynają od odrzucenia założeń, że firma jednostronnie tworzy wartość, podstawą wartości są produkty, a klienci reprezentują popyt na to, co jest oferowane na rynku. Przyszłość konkurencji wiąże się, jak twierdzą C.K. Prahalad i V. Ramaswamy, z całkowicie nowym podejściem do tworzenia wartości, opartym na wspólnym jej tworzeniu przez klientów i firmy. Chcąc wykorzystać nowe możliwości, przede wszystkim należy przestać myśleć z perspektywy firmy i zacząć myśleć z perspektywy klienta. W koncepcji współtworzenia rynek stanowi forum dialogu między klientem a firmą. Autorzy wskazują kluczowe zmiany funkcjonalne, z jakimi przedsiębiorstwa będą miały do czynienia, w tym dotyczące rozwoju produktów, kształtowania cen, zarządzania kanałami dystrybucji, marką i relacjami z klientami, korzystania z techniki informacyjnej oraz nadzoru korporacyjnego. Zachęcają do spojrzenia w inny sposób na źródła przewagi konkurencyjnej, podstawowe kompetencje, innowacje, rolę menedżera we współtworzeniu wartości i strategię firmy.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84738 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 232-234.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej