146447
Książka
W koszyku
Książka stanowi efekt wieloletnich analiz oraz obserwacji i badań największych międzynarodowych sieci handlowych. Jej walorem jest ukazanie w sposób przejrzysty i uporządkowany kluczowych wyzwań strategicznych, przed którymi stają dzisiaj przedsiębiorstwa handlowe. Do wyzwań tych Autor zalicza: politykę niskich cen, rozwój polityki marki własnej danej sieci handlowej, problem kontroli układu sił w kanale dystrybucji, kwestie zarządzania marką własną, ciągle zmieniające się i trudno przewidywalne zachowania konsumentów, problem standaryzacji strategii oraz jej przystosowanie do warunków danego rynku lokalnego, dylemat wyboru między specjalizacją a dywersyfikacją sieci handlowych, rolę nowoczesnego handlu w strukturze rozwijających sę miast, problem bliskości sieci handlowej wobec klienta, doskonalenie procesu komunikowania się z klientem. Ponadto Autor ukazuje prawdopodobne kierunki ewolucji nowoczesnego handlu i towarzyszące im działania marketingowe.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84737 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.264-268
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej