145951
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
1.Krótka charakterystyka modeli 2."Wielki podział"między kulturami świata biznesu 3.Najpierw interesy czy dobre stosunki? 4.Porozumiewanie się ponad podziałami 5.Znaczenie statusu społecznego, hierarchii, władzy i okazywania szacunku 6.Stosunek do czasu i harmonogramów 7.Niewerbalne sposoby zachowania w biznesie 8.Protokół i etykieta w biznesie międzynarodowym 9.Kultura a korupcja i łapownictwo 10.Marketing w różnych kulturach 11.Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i powściągliwe 12.Kultury propartnerskie, ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 13.Kultury propartnerskie, ceremonialne, polichroniczne i ekspresyjne 14.Kultury umiarkowane protransakcyjne, ceremonialne, polichroniczne i o niestałej ekspresyjności 15.Kultury umiarkowane potrasankcyjne, ceremonialne, o zróżnicowanym podejściu do czasu i ekspresyjne 16.Kultury umiarkowane potransakcyjne, ceremonialne, dość monochroniczne i powściągliwe 17.Kultury potransakcyjne, umiarkowanie ceremonialne, monochroniczne i powściągliwe 18.Kultury protransakcyjne, nieceremonialne, monochroniczne i o zróżnicowanej ekspresyjności
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81609 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.299-[302]
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej