146423
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość / Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości)
1.Podstawowe pojęcia 2.Drzewo: postać rozwinięta gry 3.Informacja i strategia 4.Gry macierzowe czyli prehistoria 5.O równowagach po raz pierwszy 6.Przykład rozwiązania gry: NIM czyli zapałki 7.Ile równowag i które? 8.O żonach matematyków, stonodze i wspólnej wiedzy 9.Preferencje i użyteczność 10.Użyteczność a ryzyko 11.Dylematy eksploatacji zasobów: racjonalność czy optymalność 12.Podatki: sposób wymuszania "właściwych" zachowań 13.Nowy towar na rynku: gra przedsiębiorców 14.Duopol Cournota: gra wyznacza wielkość produkcji 15.Powtarzanie tej samej gry 16.Czy warto być liderem? 17.O piwie i kefirze: gry z niekompletną informacją 18.Kiedy sprawdzić przeciwnika? Jeszcze raz indukcja wsteczna 19.Atakować czy bronić? 20.Gry a ewolucja 21.Eksperymenty i teoria gier 22.Gry różniczkowe 23.Przetargi 24.Aukcje 25.Ryzyko i uczciwość: jak skonstruować optymalny kontrakt? 26.Działamie w zespole: ile jest warta informacja? 27.Gry kooperacyjne: tworzenie koalicji 28.Zbiór stabilny: norma zachowania społecznego 29.Wartość Shapleya 30.Spółka akcyjna: przykład gry kooperacyjnej 31.Gry parlamentarne: reprezentacje i stowarzyszenia 32.Kto za to zapłaci: zastosowanie wartości Shapleya 33.Handel wymienny: gry bez wypłat ubocznych 34.Gry a programowanie liniowe 35.Produkcja i gry 36.Gry a programowanie wypukłe 37.Co zrobili Arrow i Debreu? 38.Co to jest punkt stały i do czego służy? 39.Jak "po omacku" dojść do równowagi 40.Jak się mają gry do teorii zbiorów? 41.Mało graczy, czy wielu? 42.Krótko o historii i perspektywach teorii gier
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81603 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.198-199
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej