145951
Książka
W koszyku
Kreatywność w reklamie / Anna Murdoch. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2003. - 247 s. : il. ; 24 cm.
1.Rola reklamy i współpraca z agencją reklamową 2.Cele komunikacji marketingowej 3.Trening twórczości 4.Warsztat reklamotwórczy 5.Reklama standaryzowana 6.Reklama alternatywna: Internet, sponsoring, gadżety, podarunki 7.Celebrity endorsement 8.Reklama partyzancka i alternatywna
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81600 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.234-238
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej