145951
Książka
W koszyku
(Publikacje Biznesowe)
Książka przedstawia możliwości i zakres zastosowania Internetu w działaniach marketingowych, koncentrując się na celach, którym może służyć, sposobach ich realizacji, uzyskiwanych efektach bezpośrednich oraz długofalowych korzyściach. Analiza obejmuje następujące zagadnienia: możliwości Internetu w kontekście najnowszych koncepcji marketingowych, sposoby gromadzenia danych dotyczących segmentów rynkowych, prawne uwarunkowania funkcjonowania Internetu, zastosowanie Internetu w pierwotnych i wtórnych badaniach marketingowych, przydatność Internetu w procesie tworzenia produktu, reklama, public relations, sponsoring i strategie promocyjne w Internecie, dystrybucja oraz handel w sieci - cybersklepy, rozwój organizacji wirtualnych. Każda z opisanych funkcji Internetu zilustrowana jest przykładami oraz wynikami badań. Osobne miejsce poświęcono studiom przypadków, zawierającym doświadczenia m. in. takich firm, jak Whirlpool, General Motors czy Wirtualna Polska. Przedsiębiorcy oraz menedżerowie, którzy zamierzają wykorzystać to nowoczesne narzędzie w rywalizacji rynkowej, znajdą tu także zbiór adresów internetowych przydatnych w marketingu.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 74379 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 227-234
Recenzje:
Inne wydania:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej