145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
Aby odkryć potrzeby klientów, należy zrozumieć "umysł rynku" - czyli dynamiczny proces wzajemnego oddziaływania myśli konsumentów i marketerów, który determinuje rezultat każdej decyzji o zakupie. Opierając się wynikach badań z różnych dziedzin, jak neurologia, socjologia, analiza literatury i nauki kognitywne, zaltman pokazuje, w jaki spopsób dokonać wgladu w to, co sie dzieje w skomplikowanym układzie umysłu, mózgu i ciała ludzkiego oraz społeczeństwa w chwili, gdy konsumenci analizuja swoje potrzeby i oceniają produkty.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84309 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej