146447
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Pojęcie i koncepcje marketingu politycznego. Modele zachowań wyborczych obywateli. Segmentacja rynku wyborczego. Wizerunek kandydata. Kobiety w wyborach politycznych. Media w kampaniach politycznych. Telewizyjna i radiowa kampania polityczna. Kampania bezpośrednia. Marketing polityczny w Interncie. Negatywne kampanie polityczne. Sondaże wyborcze - źródła informacji i wpływu. Marketing powyborczy. Obrona przed manipulacją wyborczą.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 84157 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34251 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26930 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej