145951
Książka
W koszyku
1.Podstawy efektywności marketingu 2.Efektywność marketingu - MIX 3.Wpływ orientacji rynkowej na efektywność marketingu 4.Wpływ pozyskiwania i utrzymywania nabywców na efektywność marketingu 5.Wpływ zjawiska niepewności na efektywność marketingu 6.Wpływ przepływów informacji na efektywność marketingu 7.Wpływ zasobów i umiejętności na efektywność marketingu 8.Wpływ konkurentów na efektywnośc marketingu 9.Wpływ dostawców i pośredników na efektywność marketingu
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83708 (1 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34047 (1 egz.)
Wypożyczalnia Słupca
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26533 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.247-248
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej