145951
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński ; T.(DLXVII) 493)
1.Rola i zadania marketingu w przedsiębiorstwie hotelarskim 2.Miejsce usług telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwie usługowym 3.Analiza marketingowego zastosowania usług telekomunikacyjnych w przedsiębiorstwie hotelarskim ze szczególnym uwzględnieniem sieci hotelowej Orbis SA 4.Postulowane kierunki kompleksowego wykorzystania usług telekomunikacyjnych w marketingowej koncepcji funkcjonowania przesiębiorstwa hotelarskiego
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81721 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.187-195
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej