145951
Książka
W koszyku
1.Dysleksja jako "deficyt poznawczy" i pedagogiczne konsekwencje takiego myślenia o niej 2.Szkoła jako instytucja edukacyjna. Obszary jej oddziaływania i preferowane przez nia typy wiedzy 3.O możliwości uczestniczenia uczniów dyslektycznych w obszarze kultury symbolicznej. Kulturowa perspektywa dysleksji 4.Dysleksja a indywidualny styl uczenia się dziecka 5.Koncepcja badań własnych nad indywidualnymi stylami uczenia się dzieci dyslektycznych 6.Pytania problemowe, metody techniki i organizacja badań własnych 7.Charakterystyki badań dzieci 8.Wyniki badań własnych. Uczniowie dyslektyczni w szkole a indywidualne style uczenia się
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81743 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.163-166
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej