146408
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka jest III częścią cyklu "Nauczyciel wobec reformy". Cz.1 pt "W poszukiwaniu nowych rozwiązań edykacyjnych zamieszczona w publikacji Wyższej Szkoły Edukacji Wczesnoszkolnej "Szkoła polska u progu nadchodzącego wieku" (red.Piotr Kowolik, Impuls, Kraków 1999). Cz.II pt."Kompetencje dydaktyczne i opiekuńczo-wychowawcze nauczycieli w zreformowanej szkole" (praca zesp. red. Kazimierz Misiołek, Mysłowice 2000)
Wychowanie w rodzinie jako fundament 3-podmiotowego usytuowania prorodzinnych reform społ.-oświat. XIX/XX w. i współcześnie. Współziałanie rodziców i nauczycieli w procesie wychowania dzieci. Nauczyciel w integrowaniu wpływów wychowawczych szkoły i domu rodzinnego. Nauczyciel w okresie reformowania polskiej szkoły. Warstwa aksjologiczna i zaufanie w relacji nauczyciel-uczeń. Kultura języka, geneza defektów i walka z nimi. Rola autorytetów w relacjach nauczyciel-uczeń. Podstawy dialogu edukacyjnego między rodzicami a nayczciele. Obszary pracy szkoły, w których powinien uczestniczyć rodzic. Rodzina-kultura-wychowanie. Rodzina a szkoła. Współdziałanie rodziców i nauczycieli. Wyrabianie wrażliwości estetycznej, prowadzenie notatek, estetyka miejsca i ubioru. Pedagogizacja rodziców. rola autorytetów oraz budowanie zaufania w relacjach uczeń-rodzic. Wkład domu rodzinnego we współtworzenie jakości życia szkoły. Zainteresowanie rodziców życiem szkolnym dziecka. Zachowania prozdrowotne preferowane przez uczniów w zależności od etapów kształcenia. Profilaktyka uzależnień
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83302 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej