145951
Książka
W koszyku
Ewolucja rynku i dynamika konkurekcji (wzrost liczby marek mimo mniejszenia konkurencji, radykalne skrócenie cyklu życia produktów, nieopłacalność napraw, wzrost liczby odmian produktów). Silne i słabe strony tradycyjnego myślenia marketingowego (definicja rynku, segmentacja rynku). Innowacja. Alternatywny sposób tworzenia innowacji (batony zbożowe, Kinder-niespodzianka, 7-Eleven Japan, sklepy spożywcze przy stacjach paliw, Actimel Danone, kawiarenki internetowe, Big Brother, pieluszki Huggies Pull-Ups, lalka Barbie, walkman). Podstawy marketingu pionowego i lateralnego, różnice między nimi. Marketing lateralny na poziomie rynku (zmiana wymiaru : potrzeba, klient dodelowy, czas, miejsce, sytuacje, zastosowania), na poziomie produktu, cen, dystrybucji i promocji. Wdrażanie marketingu lateralnego - 3 systemy stosowane przez innowacyjne firmy : model Gary'ego Hamela (rynek pomysłów, środków finansowych, talentów)
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 82917 (1 egz.)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej