146464
Książka
W koszyku
I.Tradycja i współczesność oceniania szkolnego. II.Wybrane koncepcje psychologiczne człowieka i ich konsekwencje dla oceniania szkonego. III. Ustalenia terminologiczne. IV.Problemy i metody badawcze. V.Przeobrażenia w praktyce oceniania szkolnego w klasach poczatkowych w kategoriach wspierania rozwoju. VI.Praktyka oceniania szkolnego. VII.Prawidłowości oceniania szkolnego wspierające rozwój ucznia.
Status dostępności:
Wypożyczalnia Konin
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83041, 83042 (2 egz.)
Wypożyczalnia Koło
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33780 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s.293-306
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej